15 Eylül 2016 Perşembe

Yeni iş fikrim-TV program önerisi


Öncelikle yazılarımı ilgiyle takip eden ve merakla yeni yazımı beklediğini ifade eden duyarlı ve ilgili takipçilerime çok teşekkür ediyorum.
Bugün ki iş fikrim eğitim sistemi üzerine bir tv program önerisi ve bu konuda çeşitli tv kanallarına teklif sundum cevaplarını bekliyorum.Şuan çoğu kanalda gez,gör,keşfet tarzı programlar mevcut benim teklifim bu programların eğitim sistemi versiyonu:"Araştır,bul,öğren,uygula" formatında.Şöyle ki program kapsamında önce ülkemizde orijinal,inovatif proje,uygulama ve sistemleri olan okulların çalışmalarına yer verilecek sonra yurt dışındaki yabancı okullarda uygulanan farklı, orijinal  yenilikçi sistem ve program ve sistemlere yer verilecek.Böylece ülkenin eğitim sistemine ciddi katkıda bulunulacak.Program eğitici ve kültürel olduğundan ciddi ilgi görecektir.Bakalım teklif sunduğumuz tv kanallarından geri dönüş olacak mı?Diğer iş fikrinde görüşmek üzere sağlıkla kalın...Taner Demirkol
Diğer iş fikirlerim için:fikirleryeni
Sosyal medya takip ve beğeni:https://twitter.com/tadem23?s=03

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.